hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| موزه روستایی گلستان سال ۹۸ افتتاح می‌شود

گلستان| موزه روستایی گلستان سال ۹۸ افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: با تصویب اعتبار در سفر رئیس‌جمهور به گلستان موزه روستایی گلستان سال ۹۸ افتتاح می‌شود.

 ابراهیم کریمی در اظهار کرد: دغدغه اصلی در مورد موزه روستایی قرق تزریق قطره‌چکانی اعتبارات بود.

او با بیان این‌که موزه روستایی قرق از مصوبات سفر دولت احمدی‌نژاد به گلستان بوده، افزود: تأمین منابع و تخصیص‌های این پروژه پائین بود و برای نتیجه‌گیری مطلوب همیشه با چالش مواجه بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: تا قبل از سفر رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی به گلستان این پروژه ردیف اعتباری مشخص نداشت اما با تلاش های انجام‌شده این پروژه جزو مصوبات سفر قرار گرفت و برای آن تعریف کد، ردیف اعتباری و ... مشخص شد.

او از تصویب هفت میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس‌جمهور به گلستان برای موزه روستایی قرق خبر داد و گفت: حُسن مصوبات سفر این است که ۱۰۰ درصد مصوبات تخصیص می‌یابد و تلاش می‌کنیم سال آینده این پروژه را افتتاح کنیم.

کریمی ادامه داد: تاکنون واچینی و انتقال سه خانه روستایی به موزه روستایی قرق انجام‌شده و در سال ۹۷ و ۹۸ دوباره چینی این سه خانه انجام می‌شود.

او با این توضیح که منتظر تکمیل پروژه موزه روستایی نمی‌شویم، تصریح کرد: ۷۰۰ هکتار از اراضی جنگلی برای ایجاد این پروژه صورت‌جلسه شده و با تخصیص اعتبارات سفر فاز نخست موزه روستایی قرق سال بعد افتتاح می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد